Публічна оферта

Умови користування сайтом та умови продажу товарів в онлайн-магазині morphyrichards.in.ua (далі — Умови)

Терміни

Клієнт-фізична особа — повністю дієздатна фізична особа, яка розміщує Замовлення на сайті morphyrichards.in.ua, або вказана як одержувач Товару, або використовує Товари, придбані на сайті morphyrichards.in.ua, виключно для особистих, сімейних, домашніх, побутових та інших потреб, які пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності.

Клієнт-юридична особа – юридична особа, представник якої (фізична особа) розміщує Замовлення на сайті morphyrichards.in.ua, або фізична особа – представник, вказана як одержувач Товару, або використовує Товари, придбані на сайті morphyrichards.in.ua, виключно для побутових та інших потреб, які пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності.

Відповідно до Умов під “Клієнтом” в залежності від контексту продавець має на увазі клієнта-фізичну особу та/або клієнта-юридичну особу.

Продавець – ТОВ ” ТЕХНОСТОР”, Код ЄДР 44411239. Детальні реквізити Продавця вказані наприкінці Умов.

Онлайн-магазин — Інтернет-сайт, що належить ТОВ “ТЕХНОСТОР”, Код ЄДР 44411239 розташований на сервері в Україні та має адресу в мережі Інтернет morphyrichards.in.ua, де представлені Товари, запропоновані Продавцем своїм Клієнтам для оформлення Замовлень, а також умови оплати та доставки цих Замовлень Клієнтам.

Сайт – morphyrichards.in.ua.

Товар — об’єкт матеріального світу, не вилучений із цивільного обігу та представлений на продаж на Сайті.

Замовлення – запит Клієнта на доставку за вказаною адресою переліку Товарів, вибраних на Сайті.

Ануляція Замовлення або Товару — технічна дія Продавця, що не передбачає відмову Продавця від виконання договору, що здійснюється на Сайті та констатує факт того, що деякі Товари у складі Замовлення (ануляція Товару) або всі Товари у складі Замовлення (ануляція Замовлення) не передані Клієнту за поточного Замовлення. Продавець зобов’язаний повідомити зареєстрованих Клієнтів про всі випадки ануляції, – у тому числі у випадках відмови від Товарів за ініціативою Клієнта – шляхом направлення електронного повідомлення про ануляцію на електронну адресу або шляхом дзвінка за номером телефону, вказаним Клієнтом при оформленні Замовлення.

Служба доставки – третя особа, яка надає за договором з Продавцем послуги з доставки Замовлень Клієнтам (далі – Зовнішня служба доставки).

1. Загальні положення

1.1. Сайт належить та адмініструється ТОВ “ТЕХНОСТОР”.

1.2. Замовляючи Товари через Онлайн-магазин, Клієнт беззастережно погоджується з Умовами, наведеними нижче.

1.3. Ці Умови, за винятком пункту “Попереднє замовлення”, а також інформація про Товар, представлена ​​на Сайті, є публічною офертою відповідно до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України.

1.4. До відносин між Клієнтом та Продавцем застосовуються Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Міністерства економіки України № 104 від 19 квітня 2007 року, а також Закон України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року та інші правові акти, прийняті відповідно до них.

1.5. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв’язку з чим Клієнт зобов’язується регулярно відстежувати зміни в Умовах, розміщених на головній сторінці Сайту в нижній його частині.

1.6. Клієнт погоджується з Умовами користування Сайтом з моменту початку користування Сайтом. Клієнт погоджується з Умовами продажу Товарів в Онлайн-магазині натисканням кнопки “Надіслати” на останньому етапі оформлення Замовлення на Сайті або шляхом надання згоди оператору при оформленні Замовлення по телефону. Вчинення зазначених дій є фактом, що підтверджує укладення договору між Клієнтом та Продавцем.

1.7. Умови продажу можуть містити пункти з активними гіперпосиланнями на конкретні тематичні розділи з більш детальною інформацією, які є невід’ємною частиною Умов продажу. Спосіб забезпечення доступу до тих чи інших частин цих Умов через активні гіперпосилання є загальноприйнятим способом розміщення інформації в мережі Інтернет.

1.8. У разі проведення стимулюючих заходів – акцій, в умовах акцій, що розміщуються на Сайті, можуть бути встановлені спеціальні положення, що регулюють порядок оформлення замовлення та повернення товару. При цьому умови акцій є невід’ємною частиною цих Умов та підлягають застосуванню для осіб, які беруть участь у акціях. Оформлення акційного Замовлення та/або виконання інших умов участі в акції означає згоду Клієнта з умовами відповідної акції.

1.9. Підписка Клієнта на отримання всіх типів рекламних та сервісних повідомлень Сайту та Онлайн-магазину вважається оформленою за умовчанням. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних повідомлень одним із наступних способів:

1.9.1. шляхом натискання кнопки “Відписатися”, розміщеної у тексті повідомлення, направленого на адресу електронної пошти Клієнта;

1.9.2. шляхом вчинення дій, перелік яких вказаний за посиланням, розміщеним у тексті повідомлення, направленого на адресу електронної пошти;

1.9.3. або повідомивши про своє бажання на електронну адресу або за телефоном, які вказані наприкінці Умов.

2. Оформлення та строки виконання Замовлення

2.1. Замовлення Клієнта може бути оформлене такими способами: прийнято по телефону або оформлено Клієнтом самостійно на Сайті.

2.2. При оформленні Замовлення Клієнт повинен зазначити таку інформацію:

Ім’я Клієнта чи Одержувача Замовлення;

Контактний телефон;

E-mail (адреса електронної пошти);

Адреса для доставки;

Коментар. Наприклад, необхідність вказати код доступу від загальнобудинкових воріт, хвіртки, двері та в інших випадках на розсуд Клієнта.

Вищезазначені дані вказуються Клієнтом з метою своєчасного та повного виконання Продавцем своїх зобов’язань у рамках договору купівлі-продажу.

2.3. Продавець не несе відповідальності за точність та правильність інформації, яку надає Клієнт при оформленні Замовлення.

Клієнт погоджується з отриманням повідомлень сервісного характеру, що відправляються на адресу електронної пошти, вказану при оформленні Замовлення;

та/або за допомогою смс-повідомлень;

та/або push-повідомлень;

та/або за допомогою додатків-месенджерів для смартфонів на номер телефону, вказаний Клієнтом при оформленні Замовлення;

про стан Замовлення, про товари в кошику Клієнта та прохання Продавця залишити відгук про придбаний Товар.

Відмова Клієнта від отримання зазначених повідомлень неможлива з технічних причин.

2.4. Якщо Клієнт оформив Замовлення на Товар, але Товар у зазначеній кількості відсутній на складі у Продавця, Продавець інформує про це Клієнта за допомогою направлення електронного повідомлення на адресу електронної пошти або шляхом дзвінка на номер телефону, вказаний при оформленні Замовлення. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення.

2.4.1. Продавець має право анулювати Замовлення Клієнта, що містять Товари, від яких раніше Клієнт відмовився 3 (три) і більше разів, вказавши причини, не пов’язані з наявністю недоліків у цих Товарах.

2.4.2. Продавець має право відмовити у укладенні договору та оформленні Замовлення, якщо у Клієнта вже оформлені та не отримані інші раніше оформлені Замовлення на загальну суму 20 000 (двадцять тисяч) гривень та вище.

2.5. Інформація про наявність Товару на складі Продавця вказується на Сайті на сторінці Товару. Очікуваний термін доставки Товару на склад Продавця та кінцеві терміни отримання Замовлення Клієнтом залежать від адреси та регіону доставки, роботи конкретної Служби доставки, і безпосередньо не залежать від Продавця.

2.6. Усі інформаційні матеріали про Товари, представлені на Сайті, мають довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про властивості та характеристики Товару, включаючи кольори, розміри та форми. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей та характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Служби роботи з клієнтами за контактами, зазначеними в кінці Умов.

2.7. Якщо, відповідно до вимог законодавства, необхідна перевірка працездатності Товару перед передачею його Клієнту, така перевірка здійснюється на складі Продавця до передачі Товару до Служби доставки.

2.8. Ануляція Замовлення чи Товару

2.8.1. Ануляція Замовлення чи Товару проводиться з ініціативи Клієнта чи Продавця. Продавець анулює Замовлення у разі істотної зміни обставин, з яких Клієнт та Продавець виходили при оформленні Замовлення, та які унеможливили виконання Замовлення.

2.8.2. Якщо виконання Замовлення з боку Продавця стало неможливим з причин, що не залежать від волі Клієнта або Продавця (у разі закриття регіону доставки Службою доставки, зміни митних правил та процедур, закриття Пункту видачі замовлень, обраного Клієнтом як спосіб доставки, та інших обставин, що перешкоджають передачі Товару узгодженим способом, у тому числі у разі втрати Замовлення при доставці, відсутності Товару у постачальника даного Товару, ненадходження Товарів на склад Продавця, відсутності Товарів на складі у вигляді виявленого при обробці Замовлення браку, пересортування чи непрацездатності Товару тощо) , Продавець зобов’язаний негайно повідомити Клієнта про це шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу електронної пошти або шляхом дзвінка Клієнту за номером, вказаним Клієнтом при оформленні Замовлення, а Клієнт – відмовитися від договору купівлі-продажу або погодити нові умови доставки Товарів шляхом оформлення нового Замовлення , якщо Товар є у продажу .

Якщо ціна Товару суттєво збільшилася на момент оформлення нового Замовлення, перед оформленням Клієнту необхідно зв’язатися зі Службою роботи з клієнтами за адресою електронної пошти, вказаною наприкінці Умов.

Неоформлення нового Замовлення на Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту ануляції Замовлення вважається відмовою Клієнта від договору купівлі-продажу Товарів, щодо яких виконання стало неможливим.

2.8.3. При ануляції передоплаченого Замовлення або Товару вартість анульованих передоплачених Товарів за письмовою вимогою Клієнта має бути повернена Продавцем Клієнту відповідно до Розділу 6 цих Умов.

2.8.4. Продавець має право анулювати Замовлення за наявності підозр у тому, що дані Клієнта були неправомірно використані третіми особами. У разі ануляції Замовлення з цієї підстави Клієнту необхідно звернутися до Служби роботи з клієнтами та на їх запит надати дані, що ідентифікують Клієнта.

2.8.5. Продавець має право анулювати Замовлення в інших випадках, встановлених цими Умовами.

2.9. Попереднє замовлення (Предзамовлення)

2.9.1. Продавцем на Сайті можуть бути запропоновані до оформлення попередніх замовлень Товари, які ще не надійшли у продаж та не перебувають на складі Продавця, ціна та строк надходження у продаж яких є попередніми. Такі пропозиції не є офертою.

Зазначені Товари оформлюються в окреме попереднє замовлення (далі – Передзамовлення). Оформлення Замовлення не тягне за собою виникнення у Продавця обов’язку передати Товар за попередньою ціною.

2.10.2. Строк надходження у продаж товару в Передзамовленні

Щодо Товару, доступного для оформлення Передзамовлення, на Сайті вказується запланований термін надходження Товару у продаж, який може бути змінений на підставі інформації від виробника або постачальника цього Товару.

У разі зміни терміну надходження Товару у продаж Клієнту надсилається повідомлення на адресу електронної пошти, вказану ним під час оформлення Передзамовлення.

2.11.3. Ціна на товар в Передзамовленні

2.11.3.1. Вказана на Сайті ціна на Товар, доступний для Замовлення, не є остаточною. У разі зміни ціни виробником або постачальником Продавця, Продавець має право змінити ціну, у тому числі у вже оформлених Замовленнях.

2.11.3.2. У разі зміни ціни на Товар у Замовленні Клієнту за адресою електронної пошти, вказаною при Замовленні на Сайті, надсилається пропозиція придбати Товар за новою ціною. Вказана пропозиція є офертою. Клієнт має право погодитися з умовами Замовлення на Товар за новою ціною або відмовитися від оформлення Замовлення шляхом натискання відповідних кнопок на Сайті. Вказані дії можуть бути здійснені при зверненні Клієнта до Служби роботи з клієнтами Продавця.

2.11.3.3. У разі згоди Клієнта з новою ціною Товару Замовлення переходить в обробку, і Клієнт інформується про очікувану дату передачі Замовлення до Служби доставки. З цього моменту на Замовлення розповсюджуються Умови продажу товарів в Онлайн-магазині для Клієнтів, встановлені для звичайних Замовлень.

2.11.3.4. У випадку, якщо Клієнт не підтверджує свою згоду з новою ціною Товару протягом 5 (п’яти) календарних днів, це вважається відмовою клієнта від оформлення Замовлення та Передзамовлення автоматично анулюється.

3. Доставка

3.1. Доставка Товару можлива одним із наступних способів:

На територію України замовлення доставляються за допомогою зовнішньої служби доставки;

на територію країн СНД Замовлення доставляють Зовнішня служба доставки або за допомогою поштових відправлень.

3.2. Узгодженим способом доставки вважається спосіб, обраний Клієнтом із доступних способів доставки при оформленні Замовлення.

3.3. Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату доставки Замовлення. Ця дата означає термін, в який Служба доставки буде готова вручити Замовлення Клієнту. Вказана дата залежить від:

наявності замовлених Товарів на складі Продавця;

часу, необхідного для обробки Замовлення та термінів доставки Замовлення, обраного при оформленні Замовлення Службою доставки.

Продавець докладе всіх зусиль для дотримання термінів доставки, зазначених на Сайті, проте затримки в доставці можливі через непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.

3.4. Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Клієнта з моменту передачі йому Замовлення та проставлення одержувачем Замовлення підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення або підтверджують отримання Замовлення.

Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить від Продавця до Зовнішньої служби доставки з моменту передачі Товару Продавцем Зовнішньої служби доставки.

При отриманні Клієнтом Товару в Пункті видачі ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Клієнта з моменту передачі йому Товару у Пункті видачі.

3.5. Вартість доставки кожного Замовлення розраховується індивідуально, виходячи з його ваги, регіону та способу доставки, а іноді й форми оплати, та вказується на останньому етапі оформлення Замовлення на Сайті або особисто повідомляється Клієнту під час оформлення Замовлення по телефону.

3.6. При доставці Замовлення вручається Клієнту або особі, зазначеній як Одержувач Замовлення. При неможливості отримання Замовлення, оформленого за готівку, зазначеними вище особами, Замовлення вручається особі, готовій надати відомості про Замовлення (номер відправлення та/або ПІБ Одержувача), а також сплатити вартість Замовлення в повному обсязі особі, яка здійснює доставку Замовлення.

3.7. Щоб уникнути випадків шахрайства, а також для виконання взятих на себе пункту 4.6. Умов зобов’язань, при врученні передплаченого Замовлення особа, яка здійснює доставку Замовлення, має право вимагати документ, що засвідчує особу Одержувача. Продавець гарантує конфіденційність та захист персональної інформації Одержувача.

3.8. Під час передачі Замовлення Клієнт у присутності особи, яка здійснює доставку Замовлення, повинен перевірити зовнішній вигляд та упаковку Замовлення, кількість Товарів у Замовленні, зовнішній вигляд та упаковку Товарів, комплектність, асортимент та працездатність Товарів, за винятком випадків отримання Замовлення через автоматизовані термінали видачі Замовлень.

3.9. Терміни, відведені Продавцем для отримання Замовлення Клієнтом, обмежені та вказуються при оформленні Замовлення на етапі вибору відповідного способу доставки.

3.10. Неотримання Замовлення у зазначені у п. 4.9 Умов терміни вважається відмовою Клієнта від договору купівлі-продажу та є підставою для анулювання Замовлення Продавцем. Якщо неотримане Замовлення було передплачено, кошти повертаються Клієнту у порядку, передбаченому Розділом 6 Умов.

4. Оплата Товару

4.1. Ціна товару вказується на сайті. У разі неправильної вказівки ціни замовленого Клієнтом Товару, Продавець при першій нагоді інформує про це Клієнта для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення. При неможливості зв’язатися з Клієнтом, це Замовлення вважається анульованим. Якщо Замовлення було сплачено, Продавець повертає Клієнту сплачену за Замовлення суму на банківську картку або розрахунковий рахунок, з якого було здійснено платіж.

4.2. Ціна Товару, вказана на Сайті, може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. Ціна Товару дійсна на момент натискання кнопки “Надіслати” на останньому етапі оформлення Замовлення. При цьому ціна на замовлений Клієнтом Товар не підлягає зміні.

4.3. Способи та порядок оплати Товару такі:

4.3.1. Клієнт-юридична особа здійснює 100% передоплату всього Замовлення у вигляді безготівкового розрахунку;

4.3.2. Клієнт-фізична особа може здійснити оплату одним із таких способів:

оплата може бути здійснена на Сайті у вигляді безготівкового розрахунку з використанням банківської картки Клієнта-фізичної особи;

оплата може бути виконана при отриманні через Зовнішню службу доставки у вигляді безготівкового або готівкового розрахунку з кур’єром;

оплата може бути здійснена у пункті видачі Замовлень у вигляді безготівкового або готівкового розрахунку.

Узгодженим способом оплати вважається спосіб, обраний Клієнтом-фізичною особою з доступних способів оплати при оформленні Замовлення.

4.4. Особливості оплати Товару за допомогою банківських карток.

4.4.1. Відповідно до законодавства України операції з банківських карток здійснюються власником картки або особою, уповноваженою на підставі довіреності, оформленої відповідно до закону.

4.4.2. При здійсненні оплати Товару за допомогою банківської картки Клієнт повинен мати із собою документ, що засвідчує особу.

4.4.3. Авторизація операцій з банківських карток здійснюється банком. Якщо у банку є підстави вважати, що операція носить шахрайський характер, то банк має право відмовити у здійсненні цієї операції. Шахрайські операції з банківськими картками підпадають під дію статті 190 КК України.

4.4.4. Щоб уникнути випадків різного роду неправомірного використання банківських карток при оплаті, всі Замовлення, оформлені на Сайті та передплачені банківською карткою, перевіряються Продавцем. Продавець залишає за собою право без пояснення причин анулювати замовлення. У такому разі вартість Замовлення за замовчуванням повертається на банківську картку власника.

4.5. Продавець має право надавати Клієнту знижки на Товар та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок та умови нарахування мають бути зазначені на Сайті у відповідних тематичних розділах Сайту та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

4.6. Продавець має право встановлювати знижки з метою просування того чи іншого способу оплати або доставки Товару. При цьому Продавець може обмежувати умови дії знижок, обмежувати їх граничний розмір тощо.

4.7. При проведенні маркетингових заходів, що передбачають вкладення будь-яких об’єктів у Замовлення Клієнта, доставка зазначених вкладень здійснюється разом із Замовленням Клієнта. Щоб відмовитися від вкладення, Клієнту необхідно написати листа на адресу електронної пошти, вказану наприкінці Умов.

5. Повернення товару

5.1. Повернення Товару належної якості.

5.1.1. Клієнт має право змінити рішення про купівлю та відмовитися від замовленого Товару у будь-який час до його отримання, а після отримання Товару – протягом 7 (семи) календарних днів, за винятком дня передачі Товару Клієнту згідно з ч. 4 ст. 26.1. “Дистанційний спосіб продажу товару” Закону про захист споживачів 07.02.1992 № 2300-1. Повернення отриманого Товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного Товару.

5.1.2. Клієнт не має права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно Клієнтом, який його придбав.

5.1.3. У разі відмови Клієнта від Товару згідно з п. 6.1.1. Умов Продавець повертає йому вартість або частину вартості поверненого Товару у разі часткової або повної передоплати Товару не пізніше ніж через 10 (десять) календарних днів з дати отримання Продавцем письмової заяви Клієнта. Заява визнається поданою у належній формі, якщо вона складена письмово з власноручним підписом Клієнта. Заява Клієнта на повернення передається одночасно з Товаром, від якого Клієнт відмовляється.

Товар, доставлений Службою доставки, від якого Клієнт відмовився, повертається Продавцю за рахунок Клієнта. У разі якщо Товар було повернено за рахунок Продавця, то витрати Продавця на доставку поверненого від Клієнта Товару будуть вираховані з вартості (частини вартості) Поверненого Товару, що підлягає поверненню Клієнту на підставі письмової заяви останньої.

5.1.4. Клієнт не має права повернути або обміняти Товари належної якості, зазначені в Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів”.

5.1.5. Обмін Товару здійснюється шляхом повернення Товару Продавцю, ануляції Замовлення або Товару, а потім оформлення нового Замовлення. При цьому ануляція є технічною дією і не передбачає відмову Продавця від виконання договору. Кошти повертаються Клієнту в порядку, встановленому в Розділі 3. Якщо ціна Товару збільшилася на момент оформлення нового Замовлення, перед оформленням Клієнту необхідно зв’язатися зі Службою роботи з клієнтами за адресою електронної пошти, зазначеною в кінці Умов. Неоформлення нового Замовлення на Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту ануляції Замовлення є дією Клієнта, що свідчить про відмову клієнта від наміру здійснити обмін.

5.1.6. Якщо на момент звернення Клієнта аналогічний Товар відсутній у продажу у Продавця, Клієнт має право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу та вимагати повернення сплаченої за вказаний Товар грошової суми. Продавець зобов’язаний повернути сплачену за повернений Товар грошову суму протягом 3 (трьох) календарних днів з дня отримання Поверненого Клієнтом Товару.

5.1.7. Обмін чи повернення Товару належної якості проводиться, якщо зазначений Товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики тощо. При виявленні слідів експлуатації Товару (у тому числі відсутності або слідів переклеювання штрих-коду, порушення пломби тощо), Продавець залишає за собою право відмовити у поверненні коштів на даній підставі.

5.2. Повернення коштів

5.2.1. У разі ануляції Замовлення або Товару після його отримання грошові кошти підлягають поверненню, при цьому спосіб повернення визначається залежно від способу, який був використаний Клієнтом під час оплати Товару.

5.2.2. Повернення коштів здійснюється Продавцем одним із таких способів:

готівкою за місцем знаходження Продавця – тільки у разі оплати готівкою;

на банківську картку, з якою здійснювалася оплата – у разі оплати банківською карткою;

на розрахунковий рахунок клієнта у Банку – у разі оплати Товару клієнтом-юридичною особою.

5.2.3. У разі ануляції Замовлення або Товару до моменту його отримання, передплачені кошти автоматично повертаються на рахунок Клієнта. Для Замовлень та Товарів, сплачених банківською карткою або з розрахункового рахунку, автоматично буде оформлено повернення на картку або розрахунковий рахунок, з яких проводилася оплата.

5.3. Порядок дій при порушенні продавцем умови про асортимент (пересорт).

5.3.1. У разі передачі Товару в порушенні умови про асортимент не застосовуються правила ст. 672 ЦК України.

5.3.2. Якщо інше не передбачено справжніми Умовами, у разі виявлення у Замовленні Товару, що не відповідає замовленому асортименту (пересорт), Клієнт має право при передачі Замовлення відмовитися від даного Товару та вимагати заміни на Товар в асортименті, передбаченому Замовленням, або повернення сплачених коштів за фактичний непереданий Товар.

5.3.3. Товар, переданий Клієнту в порушення умови про асортимент, підлягає поверненню Продавцю. У разі якщо Клієнт приймає цей Товар, Продавець має право вимагати від Клієнта оплати даного Товару за ціною, встановленою Продавцем для даного Товару на Сайті на момент передачі Товару (у тому числі в судовому порядку). Якщо фактично переданий Товар відсутній в асортименті Продавця, представленому на Сайті на момент передачі Товару, даний Товар оплачується за ціною, погодженою з Продавцем.

5.3.4. Заміна Товару, що не відповідає Замовленню за асортиментом, здійснюється шляхом оформлення нового Замовлення. У разі якщо Товар, який не відповідає асортименту, був попередньо сплачений Клієнтом, його вартість повертається на банківську картку або розрахунковий рахунок, з яких проводилася оплата. Якщо відсутній Товар не був оплачений Клієнтом, він оплачується будь-яким доступним способом, обраним Клієнтом або Продавцем за погодженням з Клієнтом, при оформленні нового Замовлення. Якщо ціна Товару збільшилася, перед оформленням нового Замовлення необхідно зв’язатися зі Службою по роботі з клієнтами за адресою електронної пошти, зазначеною наприкінці Умов. Неоформлення нового Замовлення протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту ануляції первісного Замовлення, є дією Клієнта, яка свідчить про відмову Клієнта від наміру здійснити заміну.

5.3.5. У разі неможливості здійснити заміну Товару, Продавець повідомляє про це Клієнта за допомогою надсилання повідомлення на адресу електронної пошти або шляхом дзвінка на номер телефону, зазначені Клієнтом при оформленні Замовлення, а грошові кошти, фактично сплачені за непереданий Товар, повертаються у порядку, передбаченому Розділом 6 Умов.

5.3.6. Грошові кошти, сплачені Клієнтом за фактично непереданий Товар, повертаються на банківську картку, з якої проводилася оплата або на розрахунковий рахунок (якщо Клієнт – юридична особа) протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання письмової заяви Клієнта про повернення коштів. Повернення сплаченої за Товар суми здійснюється тим способом, яким була проведена оплата.

5.4. Порядок дій при порушенні Продавцем умови про кількість.

5.4.1. Якщо інше не встановлено справжніми Умовами, при передачі Замовлення Клієнт зобов’язаний перевірити кількість Товарів у Замовленні. Якщо при передачі Замовлення Клієнтом виявлено розбіжності за кількістю Товару у Замовленні, Клієнт зобов’язаний у присутності представника Продавця або перевізника скласти Акт про розбіжність за кількістю.

5.4.2. Якщо Продавець передав Клієнту меншу кількість Товару, ніж визначено Замовленням (недовкладення), Клієнт при передачі Замовлення має право прийняти Товар в частині, що відповідає Замовленню, і зажадати передати відсутню кількість Товару, або, якщо відсутній Товар був оплачений, відмовитися від Замовлення в частині відсутнього Товару і вимагати повернення грошових коштів

5.4.3. У разі якщо відсутній Товар був попередньо сплачений Клієнтом, його вартість автоматично повертається на банківську картку або розрахунковий рахунок, з яких була проведена оплата.

5.4.4. Передача відсутнього Товару здійснюється за допомогою оформлення нового Замовлення, за умови – якщо інше не встановлено цими Умовами – надання Клієнтом Акта про розбіжність (Акта про недовкладення). Якщо ціна Товару збільшилася, перед оформленням нового Замовлення необхідно зв’язатися зі Службою по роботі з клієнтами за адресою електронної пошти, зазначеною наприкінці Умов. Якщо відсутній Товар не був раніше сплачений Клієнтом, або його вартість була повернута на банківську картку або розрахунковий рахунок, він оплачується будь-яким доступним способом при оформленні нового Замовлення. Неоформлення нового Замовлення протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту ануляції первісного Замовлення, є дією Клієнта, яка свідчить про відмову від наміру здійснити отримання відсутнього Товару.

5.4.5. У разі неможливості передати відсутній Товар, Продавець повідомляє про це Клієнта за допомогою направлення повідомлення на адресу електронної пошти або шляхом дзвінка на номер телефону, зазначені при оформленні Замовлення, а грошові кошти, фактично сплачені за відсутній Товар, підлягають поверненню протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання письмової заяви Клієнта про повернення коштів з власноручним підписом клієнта, а також Акта про розбіжність (Акта про недовкладення) за кількістю.

5.4.6. Інформацію про порядок пред’явлення претензій викладено в п. 6 Умов.

6. Конфіденційність і захист персональної інформації

6.1. Продавець повідомляє Клієнта про те, що він не здійснює збір, обробку, зберігання персональних даних Клієнта та інші дії з персональними даними Клієнта.

6.2. Клієнт має право відмовитися від розсилок рекламно-інформаційного характеру (на адресу електронної пошти та/або номер телефону) в будь-який момент згідно з п. 1.9. Умов.

7. Інші умови

7.1. До відносин між Клієнтом і Продавцем застосовується право України.

7.2. У разі виникнення питань і претензій з боку Клієнта він повинен звернутися до Служби по роботі з клієнтами Продавця за адресою електронної пошти, зазначеною наприкінці умов.

При цьому відповіді Продавця на звернення Клієнта визнаються направленими у належній формі у разі їх надсилання на адресу електронної пошти Клієнта, зазначену ним при зверненні до Служби по роботі з клієнтами.

Всі виникаючі суперечки сторони будуть намагатися вирішити шляхом переговорів, при недосягненні угоди спір буде переданий на розгляд до судового органу міста Дніпра відповідно до чинного законодавства України.

7.3. Визнання судом недійсності будь-якого положення справжніх Умов і правил не тягне за собою недійсність інших положень.

Кошик
Догори